viernes, 8 de mayo de 2009

3. SEGUIMENT I EVOLUCIÓ DE LA WEBQUEST


HOLA A TOTHOM,



Bé, ha arribat l'hora de fer la nova entrada, tot i que una mica tard...

Primer de tot m'agradaria comentar que les Webquest ha estat un descobriment a nivell personal molt interessant, ja que anteriorment a l'elaboració d'aquesta PAC no tenia ni idea del que aquesta paraula significava...

La primera impressió quan es va penjar la PAC va ser...uffff, això pinta difícil!! i un cop vam començar a fer-la tot va canviar, i va ser satisfactori pensar que una eina tan fàcil pot estar a l'abast i resultar tan profitosa per a l'alumnat.

A nivell conceptual no hem tingut dificultats, el que més ens va costar de decidir va ser escollir el tema i l'alumnat a qui es dirigia. D'altra banda, m'he sentit molt bé treballant amb el grup, em consensuat totes i cadascuna de les decisions, i ens em sabut coordinar.


L'espai de grup és un recurs positiu per fer un treball cooperatiu grupal, i parlar de tots els temes importants a destacar.


La nostra Webquest es podria dir que té un nivell mitjà en tant quer comporta negociació entre l'alumnat per tal de superar situacions conflictives. Es va intentar establir conexió amb l'alumnat de secundària a través de la sèrie Física o Química, ja que els resulta atractiva i motivadora.


es van tractar conceptes teòrics de l'assignatura com interculturalitat, coexistència, convivència, comunicació intercultural, etnocentrisme, entre d'altres.


Per finalitzar, m'agradaria acabar dient que els recursos tecnològics han de introduir-se cada cop més a les aules, sobretot recursos com les WEBQUEST, que a més a més de resultar atractives per l'alumnat (trencant amb la dinàmica del paper i el full), impliquen una formació conceptual sobre temes concrets. Ànims, el futur és nostre!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario