sábado, 7 de marzo de 2009

1. INICI


HOLA A TOTHOM,


Per fi he creat el blog...tota una aventura, fàcil...

El motiu pel qual vaig escollir aquesta assignatura va ser principalment per intentar entendre més i millor el fet de la interculturalitat en la nostra realitat social. Tractant-se d'un tema que ens implica a tothom,i del que encara hi ha gent que no ha pres conciència, la realitat que ens trobem a les aules ens mostra que poc a poc la integració va sent real, tot i que encara no ho és del tot.
En aquest aspecte crec que ens segueixen mancant aspectes que ajudin a integrar a aquells alumnes nouvinguts que porten la seva cultura a la nostra societat.
D'altra banda, em sembla molt interessant conèixer aspectes més formals (polítics, legislatius...) per tal d'entendre la situació des d'una perspectiva global. És en aquesta línia que considero necessaris els continguts de l'assignatura, molt pràctics per posar-los en pràctica en la realitat de les aules.
Poc a poc anirem entenent millor la interculturalitat, i la manera de veure-la.
I en relació al blog....vaig una mica perduda, aquestes coses informàtiques m'atavalen bastant, però seguint les instruccions em serà fàcil, segur! i en treure'm profit.
Això és tot, el cert és que m'inspira molta confiança i ganes d'aprofundir més en la matèria.


No hay comentarios:

Publicar un comentario